2009 .. tjugohundranio

hm, nyår är förbi.. det blev en super kväll hos mimmi!
först middag sen rullade det in massa folk.
mys blev det .. minst sagt.

2008 då , vilket år.
så jävla mycket som är förändrat, en del saker till bättre, en del till sämre.
* jag har börjat tro så mycket mer på mig själv, jag tycker om mig själv nu.
* jag har funnit småsystrarna jag alltid velat ha, evelina ellinor och matilda bör känna sig träffade.
* jag har gått ut nian, lämnat gränby bakom mig..
* jag har haft ett sommarlov med tårar och skratt.
* jag har förlorat vissa människor som har betytt så mycket för mig.. "franss.em"?
* jag har börjat i NP1A , underbara människor .. ni betydeeeeeeeeer..
* jag har spenderat mycket tid m min bästavän, hon är värd det .
* jag har umgåtts m fel folk och gjort en del ... dumma saker..
* jag har .. blivit mig själv

2008 har vart ett händelserikt år, så mycket dumma saker har hänt och jag har gjort mycket jag ångrar.
det här året, nya tag.. nya möjligheter.
jag skiter i det som varit, för det är gammalt.

nu är allt nytt på väg & imorrn ska jag tävla :D
marcato & mathilda på g igen.....
HAHA, önska oss lycka till.

jag saknar skolan, men jag är inte störd.

love love love , thilda

Kommentarer
Postat av: e

jag älskar dig storasyster !<3

2009-01-04 @ 21:59:11
URL: http://lillaanss.blogg.se/
Postat av: e

jag älskar dig storasyster !<3

2009-01-04 @ 21:59:15
URL: http://lillaanss.blogg.se/
Postat av: Mathilda bor i stan ;)

mys blev det .. minst sagt, Stämmer om du frågar mig ;)

2009-01-05 @ 17:51:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0