all about me

thilda mathilda tildii thildan mahulda mathuldarulda .. whatever you want,

jag börjar vänja mig vid alla namn , alla "olika personer" som namnen ger. okej, jag menar inte att jag är olika personer, men eftersom att det är olika grupper som kallar mig olika saker så är det klart som fan att jag inte är samma person när jag är m min mamma som när jag är m min klass.
namn ja .. en jävligt konstig sak, det kan förändra en hel del.

aja, va ute m min kära vän laura (höhö) .
vi köpte chips :(
sen kom jennifer :D
mysmys..

ny pratar jag m en av mina käraste vänner, kallio!

puuss / thildaaaaaaaa

Kommentarer
Postat av: kallio

<3 :)

2009-01-13 @ 15:23:05
URL: http://elittilda.blogg.se/
Postat av: "Laura"

pseudonym som fan :)

2009-01-14 @ 00:07:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0