är tvungen (a)

Är du..
Arrogant:
  joh tack.
Osäker: nej , eller .. ibland
Trött: jah :(
Intressant:  kanske , får väl hoppas.
Smart: kan när jag vill.. kul om det hände ofta :)
Barnslig: typ som fan
Liten: det brukar låta så
Lätt: asso, nej
Skoltrött: hm, inte klasstrött.
Rolig: värsta björn gustafsson
Pratglad: om du förtjänar det
Frågvis: frågar det jag vill ha svar på
Organiserad: kan man juh inte säga
Hälsosam: jag tränar iaf.
Blyg: litegranna
Attraktiv: asso, lite kanske
Lätt uttråkad: verkligen
Vegetarian: huahua !
Besatt: nej!
Pålitlig: jah.
Filosofisk: som fan

Har du..

För många vänner: går det?
Förföljelsemani: om jag är ute på natten
Tvångstankar: joh
Färgat håret: yesss
Brutit några ben: nope. (kallio, vadå i munnen?)
Några piercings: öron, snart navel :p
Egen dator: två faktiskt :)
Gjort bort dig rejält: hej !
Bra självförtroende: ganska
Komplex: mjaaaa
Kysst någon: jah
Haft sex: jah
Tagit nakenbilder: AHAHAH nej !
Sagt jag älskar dig till någon idag: japp
Varit kär: hm .. jah, men jag vet inte om det var på riktigt
Blivit kär i någon på nätet: nej
Dumpat någon: joh
Stulit någonting: yesss
Gjort något olagligt: japp

Vem..

Saknar du: kalle.. sen många fler
Vill du döda: borrar ..
Rörde dig sist: mamma
Slog du sist:  lillebror
Kramade du senast: mamma
Kysste du senast: marcus
Skrev du till sist: marcus
Vill du vara som: som jag bara
Sårade dig sist: strivén
Vill du bli galet full med: aga ! eller kallio
Gjorde dig riktigt glad senast: min mamma
Fick du sms från senast: marcus (a) ..
Ringde dig senast: baba
Ska du gifta dig med: verkligen ingen..

Kommentarer
Postat av: kallio

haha men kolla, jag slog ut en tand när jag var yngre och då var det ett ben i munnen som stod rätt ut, om du fattar? jag kan rita en bild eller ngt sen xD



oyeah, nån dag super vi ner oss fullständigt

2009-01-08 @ 11:31:34
URL: http://elittilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0