att le fast det är jobbigt

skolan idag då, helt okej.
jag såg dig hihi.
på lunchen åkte jag, mimmi och corny "skridskor" på dammen vid skolan.
jag & mimmi ramlade.
sen satt jag & kallio i bibblan m björn , johan och jonte . det var juh trevligt.
johan ritade en häst till mig.
gulligt värre.
efter skolan åkte jag direkt till stan och träffade pernilla!
älskling jag har saknat dig så mycket.
vi åt kebab och pratade om viktiga saker hihi.
efter det gick vi omkring på stan som luffare haha.

eftersom att min mamma hade damp på mig så var jag tvungen att åka hem och städa.. big nono.
sen gick jag till ftg , har inte vart där sen typ.. aah nian.
set var ganska kul, träffade massa gammalt folk ;)

nu ska jag sitta och tänka för mycket.

puss / hell of a sexy hamberg

Kommentarer
Postat av: kallio

att le fast det är jobbigt är förjävla jobbigt <3

2009-01-20 @ 16:17:13
URL: http://elittilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0