dagen efter igår (the day after yesterday, om man är lagd så)

jag och kallio sitter och diskuterar om hur många killar man kan ha..
kallio säger max en, jag tycker två max tre :) men det beror juh på också....
HAHAHAHA


iafall, idag har jag ridit camira (: lilla sööta ponny..
vi var ute i typ en och en halv timme :o
thilda isbit...
sen åt vi m karin & anki.
jag hade träning senare på kvällen och det var inte så värst mys.. men det gick skitbra så jag får väl vara nöjd & glad då..

imorgon kommer jag ha tråkigt, nån som vill ses?
smsa om ni har mitt nummer ! mohaha.

  där fick ni en bild på mig och kallio, jag vet att ni gillar't.

er alldeles egna ..... DAMDAMDAMDAAAAM..
thilda

Kommentarer
Postat av: kallio

du & jag mahulda, du & jag

2009-01-06 @ 22:46:52
URL: http://elittilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0