en dag som alla andra .

började i skolan, dåligt humör och trött på livet..
sket it och drog t stan m marsii, ängel.
vi åt på cupido (a) sen gick vi omkring på stan och snackade igenom det mesta , skönt.
en fika hann vi m också, så vi satt ett tag på café linne.
efter det så tog jag bussen hem.
när jag kom hem pussade jag lite på katt !
runt 4 kom min far och hämtade mig, jag var aaaarg, jätte arg ! ingen aning om varför.....
vi köpte hundmat & lite andra random saker ..
stannade till vid sporren , jag och mamma bråkade lite ..
sen skulle vi till stadium för att kolla på skor...
jag och mamma bråkade lite till..
köpte iaf ett par blåa lacoste tygskor.
jag är nöjd.
åt på max m mamma och pappa ... trevlans.

efter allt dedär så träffade jag aga, ååhh jag älskar människan.
vi snackade om massa saker och sen gick vi t ftg.
mysigt som vanligt.

men nu sitter jag här.

 

när jag inte ville leva mitt liv längre gav du mig ditt och allt blev värre.



puss och allt, jag har mobilen på hela tiden. smsa mig gärna.
puss


Kommentarer
Postat av: agaaaaaa

det är bara för att jag är så jävla cool.

2009-03-01 @ 22:55:28
URL: http://loughran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0