för ingen förstår så bra som du

jag vill inte sakna dig, du är inte bra för mig

inatt sov bästis & lillasyster här.
elli är så söt när hon är trött, man vill bara krama henne !
jennifer och jag kom i säng typ halv 5, sov till halv två.
inte så bra.

jag vill inte förklara det som hänt.. jag vill bara springa därifrån, jag vill bara glömma.
sist när jag såg dig, var du så annorlunda..

imorrn ska jag fika m min kära nilla , fyfaan vad jag har saknat henne !
 
jag hatar att vara ensam hemma, för då kan jag inte prata m nån och då tänker jag för mycket..

"ingen förstår så bra som du, det kan jag lova här och nu" - kommer du ihåg?
jag tänker tillbaka på oss två. gångerna jag vaknat bredvid dig, gångerna jag ringt dig bara för att få höra din röst..
alla gånger jag gråtit fär att jag har vart så arg på dig för att du bara ställer till det. och alla gånger vi bara pratat om allt.. du var underbar..
något förändrades.. dina ögon var så , tomma. jag lovade att finnas, och jag håller det jag lovar.
men vad hände med du och jag föralltid?

skola imorrn, taggad.
/ hell of a sexy hamberg


Kommentarer
Postat av: kallio

jag finns alltid här för dig gumman

2009-01-18 @ 22:30:05
URL: http://elittilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0