har noll koll på tid & datum..

gårdagen spenderades m jennifer & roni, ganska kul.
sen sov bästis över här som alltid (:



vaknade idag runt halv 11 brevid en tuuungt sovande jennifer, jävla tönt.
väckte henne och sen åt vi frulle m min mor (: jag tycker om min mamma ! (a)

sen fixade vi oss  & gick till jennifer för att hämta pengar.
vi skulle träffa karin klockan 1 och fika men vi kom typ 20 min sent ! fyfy thilda & jennifer ........
vi är värsta tidsoptimisterna ...
vi fikade på storken och jag var värsat fettot -.-' .. typiskt mig liksom.
sen gick jag och min vän runt på stan .
jag träffade sötaste victor!
jennifer kom också (hon va borta ett tag)
vi anslöt oss till victor&carlos HAHA.
va m dom i några timmar.

mamma kom och hämtade oss i stan och sen åkte vi hem.

på kvällen var vi m victor & dom igen.
myyyyyyyyyyyyyyysigt.
kom hem typ 12 ..

KALLIO JAG SAKNAR DIG!

ta dig i kragen, upp med din haka.
låt dom fortsätta prata, fortsätt att kriga,
- och få din ovän att lida .



kärlek
thilda

Kommentarer
Postat av: kallio

mahulda, jag saknar dig

2009-01-06 @ 03:18:25
URL: http://elittilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0