idag är en bra dag

jag vaknade kl 12 och kom på att jag skulle till kallio.
så jag ringde henne och hon lät som om hon hade pundat i 10 år :)
alltid trevligt m sånna vänner!

fixade mig och tvingade baba att skjusa mig.
väl i storvreta så fick jag en jätte söt nyckelring !
en rosa som det stog tilda på :D
ååhh thildan glader.

aja , spenderade lite tid där borta på landet, sen kom min fader och hämtade mig.
han och jag gjorde köttfärssås, och la en lökbit i ögat :(
det gjorde skitont .........
vi åt och sen skjusade han mig till stallet.

hade marcato på träningen.. han hoppar jätte fint :( ..
varför kan han inte alltid vara så?

skitsamma, jag ska äta chokladpudding nu.
love, thilda

- i just love to hate you

Kommentarer
Postat av: kallio

hahah hur fan kmr man på att lägga en lökbit i ögat? :s

pundare i 10 år förresten.. snarare 20 :)

<3<3<3

2009-01-10 @ 16:46:18
URL: http://elittilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0