det du gör, kan jag göra 100 gånger bättre

jag vill kunna berätta för alla hur jag känner för dig, jag vill kunna hålla din hand utan att skämmas, jag vill kunna säga ditt namn högt, jag vill kunna berätta allt för dig.
ditt namn cirkulerar i mitt huvud hela tiden.
att jag skulle falla så för .. "någon som du" är helt overkligt. dom flesta som känner mig vet att jag nästan aldrig "blir kär".
du lyckades få mig att må bra i jobbiga stunder och varje gång vi snackar eller träffas, aah varje gång jag ser dig blir jag glad.
det är konstigt, för jag känner inte igen mig själv.
kallio? är jag som vanligt eller är jag helt hyper glad "kär"?
för du vet vem jag snackar om och jah, jag råkade glömma berätta för dig att jag .. tycker om jätte mycket. förlåt
det krånglar till sig och allt går över gränsen men ändå så ..
skitsamma, jag kan inte skrica sånthär.



skola idag, helt okej! träffade alla underbara NP1A bästamänniskor.
vidare till bup efter skolan, var väl bra ..
& nu sitter jag hemma.
mina planer är att träffa aga och förhoppningsvis jennifer.

skriver mera sen.

puss / th

Kommentarer
Postat av: kallio

asso, du har alltid varit flams, men det är nog lite mer nu... let's talk about it tomorrow <33

2009-01-12 @ 21:17:45
URL: http://elittilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0