MIN OTURS DAG !

herrreguuuuud !
min absoluta oturs dag .........
jag ska berätta vad som hände.

1. jag vaknade och det var ljust ute, vilket betyder att mina persienner är trasiga.
2. jag kollade i min lägenhet och upptäckte att jag skulle få äta frulle ... själv.
3. vi hade inget smör.
4. när jag hade tvingat jennie att äta frulle m mig så höll jag på att bli överkörd av en biljävel. jag sparkade på den.
5. jennifer var typ trög, jävla pensionär.. rullar fram.
6. mina öron blev röda.
7. det är fult .
8. det var kö på konditoriet.
9. blåbärssnurrorna var hårda i kanten.
10. mina rostade mackor blev svarta ..

det kommer säkert mer senare ikväll :( ..

nu väntar vi på tilda & elli.

VAR FAN FÖRSIKTIGA !!!!

 / thildow

Kommentarer
Postat av: kallio

men lilla vännen, inte okej :o

2009-01-07 @ 20:42:28
URL: http://elittilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0