today is a .. day

skötarmöte i stallet, gick brabra.
slutade sköta marcato, ;/ lite trist.. men är juh ändå stallvärdinna & så.

sen kom lilla rebecca hit.
vi gick till donken och sen vidare till gby c :)
tjockade oss som fan m chokladpudding & grädde.
rebecca angeldaahl , du är dundääär (som man brukar säga)

sen åkte hon hem :( ..
jag sitter ensam och roar mig m jihad !
JIHAD DU FÅR MIG ATT SKRATTA <3

imorrn ska jag sova hos bästis far, (asso jennifer ska med HAHAHAH)

marcus ville att jag skulle skriva om honom :) .. okej ..
JAG ÄR COOL SÖTNOOS . (men du får också va cool. <3)


PUSSHEEEEEEEEEEEEEEJ JAG ÄR GLAAAAAAAAD IDAAAAAAAAAAAG ! <3


LITA PÅ PORRBOLL, FARVÄL TILL TÅRAR!
tack kallio för allt bara <3

Kommentarer
Postat av: kallio

du kan alltid lita på porrboll, och på spettan oxå ;)

ingen kan le som spettan ! ;D

2009-01-10 @ 22:37:40
URL: http://elittilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0