jag vet inte.

jag har absolut inget liv, och jag härmar matilda.
dom senaste dagarna har jag spenderat i skolan och på ftg m min kära vän aga och massa andra roliga människor.

du anar inte vilka känslor du väcker och vilka sår du river upp..

Har du förändrats?

Du som liten
1. Vad hette din första bästa vän?
Sofie Erikson, eller Martina Edsman
2. Vad hette din första kärlek? Ivan
3. Vilken var din favorit rätt?  vettefan, :o
4. Vilken var din favorit färg? ljusblå
5. Vart bodde du? Gränby
6. Vad tyckte du var det bästa som hänt? det är frågan..
7. Vad tyckte du var det värsta som hänt? när jag tvingades äta pannkakor
8. Ville du bli när du blev stor?  djurskötare
9. Vilket godis tyckte du bäst om? det mesta

Nu
1. Vad heter din bästa vän?
Jennifer Berggren
2. Vad heter/hette din senaste kärlek? om man säger såhär, jag brukar inte bli kär.. så KÄRKÄR.. johannes
3. Vilken är din favorit rätt? tacos & sallad
4. Vilken är din favorit färg? rosa
5. Vart bor du nu? gränby
6. Vad tycker du är det bästa som hänt? jag har ingen aning ..
7. Vad tycker du är det värsta som hänt? alla fucking rykten..
8. Vad vill du bli? en jävligt mycket bättre person än jag är.
9. Vilket godis tycker du bäst om? körsbär



Pratar du fortfarande med personen du kysste senast: ja det gör jag väl..
Har du sett din bästa vän gråta: ja
Vilka vitaminer tog du när du var liten: många haha
Vad åt du senast: mackor
Har du fått någon komplimang idag: jah :)
Har du varit med i en rättegång: nej
Är du polare med grannarna: nej
Vilka språk pratar din mamma: svenska och engelska
Vilka länder har du bott i: sverige
Senaste piercingen: öronen
När åkte du bil i mer än 15 minuter senast: idag
Gay: nej
Har du däckat/spytt för att du druckit: ja
Har du äggat någon: ah haha
Har du täckt någons hus med toalettpapper: nej
Har du varit på stranden: jah
Har du haft en stalker: jah .. :|
Minns du dina/din musiklärares namn: typ inte . gick aldrig på musik.
Hur bra är din syn: bra
Har du varit på ett party: såklart
Skulle du kunna tänka dig att simma med hajar: ah, innan jag dör
Vad skulle du säga om jag sa att jag var kär i din bror: okej ta honom , jag kan betala dig
Har du varit utomlands: ohyes
Har du sett din bästa vän naken: hm, jag vet inte
Vilket är det bästa bröllopet du varit på: pelle&petras
Skulle dina föräldrar bli arga om du blev avstängd från skolan pga slagsmål:  dom blev inte.
Var är dina syskon just nu: i sitt rum
Vad var den senaste drömmen som du minns:  att .. nej det var inget.
Vem ringde dig senas: pappi <3
Vilken tid gick du upp imorse: 07.15
Vad ska du göra i helgen: tävla .. sen ingenting
Vad står det i det fjärde smset i din inkorg: "e du hos pappa?"
När var du riktigt sjuk senast: förra veckan..
Vilken är den senaste kändisen du såg: kallio idag
Vad finns i din bakficka: har ingen bakficka
Har du färglinser: nej, men adomeit har (:
Vad gjorde du klockan 2 inatt: sov kraftit
Vad är det första du gör på morgonen: öppnar ögonen
Vad ska du göra efter det här: sova




SENASTE PERSON SOM...
Sov i din säng: jag själv, annars typ.. elli & jennifer
Såg dig gråta: såg & såg, kallio hörde
Fick dig att gråta: robin & marcus & skolan & paddan och ALLT
Du delade en drink med: jennifer for sure
Du gick på bio med: typ .. småbarnen <3
Du gick på stan med: aga eller cohen
Skällde på dig: aslam
Skickade ett e-mail till dig: facebook

HAR DU NÅGONSIN...
Sagt "Jag Älskar Dig" och menat det:  mhm
Bråkat med ditt husdjur: KAAAAAAATT !
Drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag:  jah :O

EXTRA STUFF...
Tar du droger: njeeej
Dricker du: det händer
Vem är din bästa vän: jennifer
Vem är du mest rädd för: ensamhet
Vilka kläder sover du i:  dadis stora tröja
Vart vill du gifta dig: jag ska inte gifta mig, tror inte på sånt
Vem hatar du verkligen: samma som kallio..
Kör du bil: nej
Gillar du att ha folk omkring dig: ah, beror på vilka
Är du ett hälsofreak: har typ blitt..

STUFF...
Har du varit kär i någon du inte haft någon chans på: hm, ah johannes
Är du ensam nu: stadigt ..
Låtar som fastnar i ditt huvud ofta: typ tsm låten? HAHA
Vill du gifta dig: nej.
Vill du ha barn: hm, fråga kallio

FAVORIT...
Rum i huset: inget här ......
Typ av musik: jaruh, dt som spelas
Månad: juni
Sten: sten?

DE SENASTE 48 TIMMARNA, HAR DU...
Gråtit: jag gråter japp,
Köpt någonting: mat ?
Varit sjuk: nja
Sjungit: alltid
Sagt "Jag Älskar Dig": jag vet inte .. joh men jag ljög :)
Velat säga till några att du älskar dem: ja
Träffat nån ny person: nej
Saknat någon: jah
Kramat någon: jah
Kissed someone: hm, marcato?

SENASTE...
Låt du hörde: A&A - Leva förevigt
Film du såg: Love Actually
Sak du stal: säkert typ.. örhängen eller halsband eller ngt.
Mat du åt: mackor
Gången du åt en 7-Eleven korv:  är det nån speciell?

FÖRSTA
Första bästa kompis: Sofie eller Marre
Första inhandlade skiva: hahaha britney spears
Första förälskelse: ivan
Första begravning: venneh, gammelmormor
Första piercing/tatuering: tog hål i öronen när jag var typ 7
Första fiende: hm.. danielle HAHAH

SENASTE
Senaste människa du slog: asseponken
Senaste stora bussresa: till skoaln
Senaste långa telefonsamtal: med kallio förr.. tack !
Senaste dusch: igår
Senaste irritation: nunununu
Senaste glass: äter inte glass
Senaste skjortan du haft på dig: hehe ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0