with every single breath i'm gonna love you

i can't believe how things can change so fast.

tävling idag, gick åt helvette.. jag vet inte men .. sometimes i feel like i wanna quit.
igår var jag på fest hos sofie, lite för mycket av det goda :) ..
pratade även m kallio i  telefon på kvällen, hon betyder så mycket !

luck, come and go
but as long as you are with me 
i am happy, to be someone in this world

- kevin borg.
och sara, om du läser dethär.. han är gud.
ful som fan själv men så bra.. dör för hans röst.

jag orkar inte bo hos min pappa, men vill inte heller bo hos mamma ;/
ååååååååh..

with every bit of me, with all my heart with every single breath i'm gonna love you
ta hand om dig, det finns bara en som du.
/ t

Kommentarer
Postat av: LakrisTomten

du kan bo me mig (: <3

2009-01-25 @ 21:47:56
URL: http://grymtsaandriiis.blogg.se/
Postat av: kallio

<3 du är alltid välkommen hem till mig

annars kan jag sova med dig på gatan oxå

2009-01-25 @ 21:51:14
URL: http://elittilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0