<3



jag älskar dig storebror.
tack för alla stunder. sen jag var tre år har jag känt dig.. vi lärde min bror att cykla, vi gjorde ett hus av fucking skokartonger... fyrishov, alla vintrar vi har gjort iskanor.. när du nu på senaste tiden hela tiden har fortsatt kalla mig lillen.. jag är inte liten liten längre simon, jag är en stor flicka... jag kan dricka, jag kan röka, jag kan festa, jag kan ta hand om mig själv..fast du inte tror det. när du alltid log mot mig och bad mig sluta dricka & sluta vara hipad.. när du kramade mig i stadsparken och och sa till mig att våra minnen var oförglömliga. simon du log alltid! ditt leende smittade av sig och även om jag mådde shit så fick du mig att lé.
jag kommer inte glömma dig, jag kommer inte sluta komma ihåg när vi hade evve, din jävla kanin som vi varje dag klappade och höll på med... när vi slängde hennes smuts i dina grannars balkong.. vi tappade kontakten i kanske 6an, men tro mig... när vi träffades på bryggan och du sa 'lillen, vad skulle din mamma säga om hon såg dig nu?'  jag saknar dig fast jag inte ens brukar träffa dig.. du var min bästa vän från lekskolan.. sen träffades vi igen och du kom fortfarande ihåg ditt smeknamn 'lillen'. jag kanske är liten i dina ögon min vän, men jag såg fram emot att fortsätta umgås med dig.. jag tänker på dina närmaste vänner som dör för dig. jag har gråtit , det har jag.. men vi kommer ses igen, när jag kommer till dig kommer vi lyssna på 'die mother fucker die' som vi skrek på elins balkong på valborg., vi kommer dricka öl som fan. jag saknar dig nu, när jag vet att du är borta... jag ångrar att jag inte krigat för att hålla kontakten med dig. visst, alla kommer säga att dom älskar dig och saknar dig, men... vi var med varandra varje dag från 3 års ålder till typ... 10?  lillen saknar dig... jag kommer aldrig sluta tänka på dig. jag älskar min storebror, som tog hand om mig. tack för allt. vi ses igen. <3

Kommentarer
Postat av: kallio

jag blir... tårögd

2009-07-14 @ 12:38:36
URL: http://elittilda.blogg.se/
Postat av: Micaela

Jag blev så chockad när mamma berättade för mig. Hon pratade med geka och det var han som sa det. Inte för att jag har umgåts så mycket med honom men det känns ändå konstigt att han inte finns mer.

2009-07-14 @ 21:20:20
URL: http://janatuinen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Rest in peace.

2009-07-18 @ 23:43:03
Postat av: emelie

vila i frid, och jag finns här mathilda om du behöver prata<3

2009-07-31 @ 16:26:06
URL: http://ekaaling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0