<3

jag har totally fastnat för michael jackson.. synd att det krävdes att han dog innan jag upptäckte hans begåvning.....
favoriterna är man in the mirror och billie jean.

idag skulle jag egentligen ha tävlat, men så kul ska vi inte ha det! en del vet anledningen, är fortfarande arg jappjapp.
ska väl träffa älskling senare, han ska på nån grafittigrej (?) i kvarngärdet snart, så får väl bli efter det...
senare kommer hanna också, hon ska bo här ngra dagar. :) det sköna med henne är att hon känner sig hemma och kan reda sig själv när jag är på mitt jobb :) (hon ska jobba på upk, det blir lättare för henne om hon bor här då)

ska fråga nån om den vill sola med mig idag :)

men ska dricka té nu,




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0