morgonstun' har guld i mun' !

okej, det är inte riktigt morgon.. men jag vaknade nästan nyss hihi.
gårdagen var mycket mysig, vi åt mimmis enchiladas, kollade på film och skrattade. jag saknar verkligen min klass och min skola .. jag vill inte ha mer sommarlov... :(
om man citerar olle ; "mycket snart kändes att den här blandningen var lyckad! den sociala aktiviteten har gått på högvarv hela året och jag måste säga att jag sällan sett en klass med så god sammanhållning! 1A har kul ihop. det är väldigt viktigt!"  ni vet vilket pussy jag är, fan tårarna rinner nu .. jag klarar mig inte utan er för länge. 

jaja ... ikväll ska jag förmodligen festa med malin & aga! är taggad till tusen (som vanligt..) vi får se vad kvällen har att bjuda på.



Kommentarer
Postat av: kallio

mkt mys kväll

2009-07-13 @ 01:25:38
URL: http://elittilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0