uhff ..

sitter här i min vita "vodka connecting people"-tröja och mina små shorts... kallt äre.

fattar inte vrf jag inte sover, kan nog bero på att det snurrar för mycket i huvudet just nu. fattar inte varför jag saknar hela tiden... jag borde vara glad. jag har allt jag borde vilja ha. men jag är ändå inte nöjd. jag kan inte klaga på kärlek, jag kan inte klaga på umgänge, jag kan inte komma på något att klaga på.
ändå känner jag mig inte nöjd.
jag kanske är lite bortskämd, men.. nej. jag tror jag.. behöver dig , mer än jag trodde. men vi har ingenting mer att säga varandra. det blir bara tyst när vi träffas, inga ord kvar, inga tårar. fast jag tänker på dig, på oss. jag brukar skratta åt dig ibland, när jag känner för det. det brukar inte bli bättre. du tog alltid orden ur munnen på mig, la dom i din egen och fick mig att verka mindre än jag är. du klagade & du älskade...  dagarna gick och du förändrades mer&mer. jag känner inte igen dig faktiskt. vet du att jag faktiskt har gråtit för din skull? haha, du kommer inte ens se dehär..


Kommentarer
Postat av: kallio

jag kommer inte säga att det blir bättre och tyvärr inte att det ordnar sig heller, men jag kan säga att jag finns här om du behöver prata. säg ba till, för du är min lilla liten<3

2009-07-07 @ 11:39:23
URL: http://elittilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0