godmorgon lovers!

gotta make a change,
for once in my life,
it's gonna feel real good,
gonna make a difference,
gonna make it right.

är lite halvt sjuk.. ont i kroppen och mår illa. saknar älskling och det är nog det värsta ;// har legat och myst m katt och pratar m sibi i telefon hela morgonen, vilket liv jag har.. vet inte vad jag ska hitta på ikväll heller, tävling imorrn så måste tagga till lite ;o

ber om ursäkt för tråkigt bloggande, men jag gör ju ingenting på dagarna längre haha, jobbar, sover, är m älskling.. thats it :p

kommer ihåg alla minnen vi har, alla sjuka saker..
när vi badade, alla cpe dagar i årsta, när vi bara suttit och druckit helt ensamma, när vi åkte enda till storvreta för cigg.. fan jag kan inte ens komma på allt vi gjort.
kommer du ihåg i vintras när vi träffades klockan ett på natten vid kyrkan? när du va 100 % säker på att lilla karlavagnen va en drake och det va ditt stjärntecken? jag skrattade så jag dog.. eller när jag deckade hemma hos dig, när du bar mig hem.. jag får ångest när jag tänker på dig, vet du det? det va från 100 till 0 på typ en dag, hur fan blev det såhär?! du vet inte ens vad som har hänt i mitt liv på senaste tiden, du skulle aldrig sluta skratta.. jag vet inte ens varför jag babblar på om det här... men hör av dig, jag saknar dig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0