d ö d a m i g

det är så jävla vaarmt...
vaknade bredvid älskling runt halv 6 :o  kan bero på att det var så jävla varmt i rummer så att jag nästan dog.. väckte honom iaf, mysigt där.
somnade om h3h3h3..  hans mor kind of väckte oss halv 10 och skjusade mig till jobbet (a) sötsötsöt...
chillade satan på jobbet, vattnade blommor bara haha.
lunchade m min mor och susanne.. beställde också tid för tungpiercing som blir av den 20 juli :) niiiice!
efter lunch... köpte jag och susanne en skvaller tidning som vi stog och läste mohahaha! gick vid 4 och träffade didi, åt kebab och chillade igen..... sen åkte jag hem och mös m hund&katt. fastnade vid datorn och m sibi i luren.

funderar på om jag ska ut och träffa älskling en stund.. men jag orkar inte gå långt :(

imorgon fyller min far år tror jag .. ska iaf dit och träffa släkten. thilda får pengar!
jobba först, sen släkten.. sen sova hos bebis tror jag .


sebastian wolfer, måste skriva lite om dig..
du är störd, helt jävla röjd. men jag älskar dig, du är som min typ.. fan vet jag. du är lika cpe som jag, lika nattpigg som jag.. jadu.. tack för att du jämt får mig att skratta och vara glad fast jag bara vill lägga mig ner och dö.
älskar dig din läderbög.´

apelsinjuicen kallar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0