det närmar sig!

vet ni vad det är för dag idag?...
JO INATT ÅKER JAG OCH AGA TILL TURKIET!
wooohooooo!!!!!!!!! duunder, har precis ssytt färdigt löshåret, packat och fixat lite. väntar på agi som ska komma hit och äta tacos m mig och min moder.
åååhh jag får ångest, tänk om jag glömmer något?!
fan vad jag hostar... och vet ni vad mer! amina och jasmine kommer på tisdag! den här resan kommer att bli ett minne för livet.

igår hade vi "fest" hos aga, eller snarare... det var massa folk där. jag och aga drack vodka (aga+mathilda+vodka=big nono) det blev lite kaos men kul hade vi!
jag vet inte om jag ska ta mango eller hasselnöts hudcremen... ilands problem jappjapp.

nej nu ska jag fixa vidare, langar iväg ett inlägg precis innan vi åker!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0