hello bitches!

tillbaka igen, japp jag skäms för dålig uppdatering, men ni ska få veta allt nu!
förra veckan:

måndag
: vaknade på elevhemmet, åkte dit på söndagen för att påmåndag kl 8 påbörja min obligatoriska lagårdsvecka.
var i lagår'n kl 8 (som sagt..) fick reda på att jag skulle börja i svinhuset, jaja tänkte jag. ingen big deal. det luktar inte rosenäng vill jag lova. skulle städa åt suggorna med småminibarn men fick panik och började gråta när jag såg en mus........ fick ströa i alla stallar istället. bambi kom och hjälpte mig! sen fick vi lunch och umgicks m eliten.
efter lunch var vi i lagår'n och och skrapade lite i lösdriften och så. på kvällen solade jag i fönstret i väntan på kallio.

tisdag: vaknade halv 5, var i lagårn 5. mjölkade 98 kor :) efter det gick jag till rummet och väckte kallio som inte riktig uppskattade det.... mötte upp CM och lekte m florahora. traskade tillbaka till lagår'n vid 9 och var m kallio. jag är som sagt livrädd  för möss och råttor, fick panik och kallio min kära vän tömde skottkärrorna (a) tack min vän, du är guld.
kommer inte ihåg vad som hände sen hihi.

onsdag: mådde illa för 7, skulle börjat kl 2 men jag faila. ont gjorde det överallt så jag, kallio och adomeit kollade på när dom andra red. regnade gjorde det så vi luffade mest bara i rummet.

torsdag: jaduu... skulle vart i lagår'n 5... blev väckt halv 7 av kallio som skrek på mig... somnade om (a) hade träning på kvällen, sen sprang jag till elevhemmet för det regnade satan. kollade lite på träningar och så innan vi flippade totalt i rummet!

fredag: sista dagen, var i lagår'n 5 m kallio, mjölkade och sen åt vi frulle, släppte ut alla korna sen och luffade runt bara allmänt sen. åkte hem m dom andra vid ... 12 ? solade på pappas balkong till halv 5. åt tacos och bara umgicks.
senare blev det bigbig fight i mitt hem så jag rymde till min mor. somnade och vaknade där.

lördag: pappa kom kl 10 och skjusade mig till stallet. var stallvärdinna så jag var m alla mina söta vänner!
jag, becca och chrickan solade satan. bygde dressyr bana sen också. pappa hämtade mig runt 3 och vi åkte till farmor för en lättare måltid. runt 5 skjusade han mig till bålsta, skulle sova hos älskade mimmi.
vi flippade sönder som vanligt, åt massa god mat (jag äter som en toka) ... grillade mashmallows över ljus (elitens påhitt) och gick en promenix över åkrar barfota. jag älskar dig min vän.

söndag: vaknade upp hos mims, tog ut hästarna och sen åkte vi till jälla för hundens dag. solade lite och sen sprang jag och hund en agility bana. failfail på oss.. men kul var det. åt massa godsaker. badbad thilda.. vid 12 åkte jag till upk och solade igen 8) haha. åkte sen till farmor igen, på kvällen ut m agababy.

måndag: skuula, dunderdag m eliten! sen gby c m lillis, kallio och tessh. me <3 u

tisdag: skola igen, en riktigt bra dag. avslutade med en runda på gby c m kallio, jonathan, johan, blörn och viktor. köpte min lovely vita klänning och en sidoväska. jonte köpte gooodaste parfymen , knarkknark.  sen träning på whisper. en mycket slapp men mysig lektion.



thihi, min mor har kommit hem från portugal, fick ett rosa (ja jag älskar fortf rosa), och ett grått linne. sen fick jag en tröja som det står "life is easy when you're good looking like me." är inte tröjan såå mig?  jag som börjar gråta när någon säger att jag är ful och typ fixar mig i varje spegel jag ser.. HAHA.

min mor vill att jag ska ta ut hund men jag vill skriva lite till först :) 

jag har kommit fram till att jag har jättemånga videor! vill ni se mer videobloggning?! (okej jag har aldrig lagt ut en video men jag kan börja) det kommer bli mest från skolan och min fritid och liknande, inte som typ... kissie. att jag sitter inne och visar upp mina bröst (som jag inte ens har! haha)  svara så jag vet :)

bilder kommer ni absolut få, men inte just nu för jag orkar inte gå och hämta sladden (a) 

 men puss på er sötnosar!
/ thilda

( JUSTJA, höll på att glömma det viktigaste.. katt fyller år imorgon, så jag hoppas att ni grattar honom! och grattis jällaskolan som vann traktor SM! bra jobbat killar!  )

Kommentarer
Postat av: becci

hahah sötaan :) <3 lägg ut våra videoklipp där vi leker paaow o dessie HAAHH, ellr gjorde vi ens ngt? .. hm, svårt de där hahah

ÄLSKAR DIG! :* <3

2009-06-02 @ 22:35:53
Postat av: kallio

GRATTIS och puss på katt



puss på dig oxå hulda, du vet en sån där minipuss

2009-06-02 @ 23:06:59
URL: http://elittilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0