lunch time

sitter och äter en sen lunch bestående av baguette och äppeljuice. gott äre.

igår var jag först på johans studentmottagning, trevligt! mippo, gurra och erik var också där. drack lite öl och chillade. vid 5 åkte vi till saras mottagning, där åt jag en massa mat & drack vin.  
 sen blev det till att vara m aga & sofia & nikita. vi gick till den omtalade salabackefesten.
när vi kom slutade den höhö.stog och pratade m massa folk.

avslutade hos lars där det var massa trevligt folk!

kvällen är oplanerad, men ska förmodligen träffa didi.
jag skriver mer senare.

puss på mig.
/thilda

vi tänker på dig... <3

Kommentarer
Postat av: Robin Wahlström

Tack snälla:)

Du får gärna länka min blogg om du har lust.



Ha en trevlig kväll

2009-06-06 @ 15:54:48
URL: http://robiiinwahlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0