onda fötter

vaknade av att hela min säng vibrerade... BRR BRR  kollar mobilen: sms från jonathan.. i was like... dö.
25 min senare.. BRR BRR .. sms från kallio.. i was like... dö.
trevlig morgon va?

kämpade mig iväg till bussen,  när jag kom på var johan, viktor, jonte och björn där!
var sliten och trött men blev gladare av dom.

väl i skolan gick vi tjejer upp till oxkällan och vi skulle rida på förmiddagen, jag fick bellano (som vanligt!!!).
vi bestämde oss för hoppning och han är ju en klocka! vi funkar perfekt.
åt lunch m eliten och avslutade m spettan.

vid 3 kom jag till upk, umgicks lite och var duktig.
far min kom och hämtade mig vid halv 6 och vi åkte vidare till biltema -.-'  han köpte cykeldäck som tog 100 år att hitta och jag fick spunk.

sen hämtade vi hund och jag for till didi för promenix.
fick reda på våra avslutnings planer, kan det bli bättre?  gick en lång promenad innan vi träffade jessica och bella vid heidenstam. var med dom ett bra tag innan jag gick hemåt.. en mycket sliten thilda sitter nu här och försöker ge er ngt att läsa. hihi.
   ni ska få massa bilder sen.

tiderna förändras verkligen... jag är inte samma person som för ett år sedan. jag har utvecklats och pallar inte trycket från "dom andra". kanske måste jag försöka, men jag orkar inte spela efter andras regler och rätta mig efter andras behov och sätt att tänka. sommaren 09 vill vara något jag minns med bara glädje, och jag vill göra allt det som jag själv känner för. passar det inte er, dra åt helvete!
jag är ändå min egna person, min egna stil. sluta lev i förut, lev för idag.

om 17 dagar åker jag & didi till turkiet, det kommer bli dunder.

ska studsa in i duschen nu,
pusshej
/thilda

GRATTIS TILL KATT! & puss på mig

Kommentarer
Postat av: natalie

å jag <3 dig gumman

2009-06-03 @ 22:02:08
URL: http://nattuzz.blogg.se/
Postat av: kallio

puss på katt*

2009-06-04 @ 23:48:44
URL: http://elittilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0