regnregnregn...

det regnar.. jag hatar regn. om det inte blir bättre väder tänker jag flytta!

är totalt opepp på allt ...

idag var jag självklart i älskade skolan! åkte buss m jonte, viktor och kalle (?)
började m svenska, gjorde min 3 minuters argumentering om abort. gick toppen.
satt sen mest bara och smackade m killarna.
sen vare fika m brudarna !
efter detr var det kretslopp m mia i 6 timmar............... ganska okej för jag hade bra sällskap.

efter skolan åkte vi in till stan en stund och jag kollade på bikini, fick ångest såklart. träning sen, gick pisspisspiss, hade nero....... blä är otaggad.
pappa hämtade mig och körde hem mig.

sitter här i mjukisar & adidaströja m uppsatt hår och osminkad.. kan det bli bättre?


 varför blir allt så fel?

puss på mig. 
/thilda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0