slitage thilda

sitter här och dricker mitt ny inköpta té. gott.
jag ät taggad på fest men ändå jätte trött, blev ju ganska sent igår heheeh..
va hemma runt 7 imorse. var hos amina med aga jasmine och ngra till.
mys.. började såklart dricka runt 5 igen.. smart thilda
när jag kom hem gick jag ut på puzzels morgon promenix, det tyckte hon var skönt, sprang runt som en dåre haha sötan!

jag kom på idag att jag är beroende av body shops söta cremer! vi har typ tre stycken :o plus en liten.
nu gäspar jag..
fan vad ska ja ghitta på då. :)

4 dagar kvar till sol&värme! åh jag längtar sååå mycket.
aga, tänk va kul om ... ah du vet skulle hända!

men vad ska jag skriva om?.. jag borde börja lägga fram saker, typ planera. inte för att jag är bra på det men ändå. vad ska man ha med sig ens? bikini och klänningar?! smink.. tandborste.. underkläder.. hudcreme.. fan. jag får ångest.

 kl 7, utan sömn.

 té barn.

 som ni ser (a) ca 160 kr på the body shop. lätt värt det, love it.

Kommentarer
Postat av: kallio

älska té!

2009-06-17 @ 12:28:04
URL: http://elittilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0