alla gillar party

går var jag, nilla och aga på fest i gimo!
dött i början, riktigt jävla tråkigt. men räddaren i nöden , MIMMI (!) kom med öl, mycker jävla öl.
det är tråkigt när folk förstör.
många öl senare åker vi hem... bussresan pratar vi inte om !

i stan sprang jag och aga omkring.
tog bussen hem typ halv 3.

the world slows down,
but my heart beats fast right now .
i know this is the part
    
 where the end starts                                                                                

i know you'll ask me to hold on
and carry on like nothing's wrong.
but there is no more time for lies,
cause I see sunset in your eyes

tänk efter om jag verkligen betyder något för dig.

idag ska jag kanske hitta på något m aga och nilla  ?
måste prata m A också...

jag saknar matilda fucking kallio.

puss  ,

thilda

Kommentarer
Postat av: kallio

jag saknar dig hell of a sexy hamberg

2009-03-23 @ 19:35:09
Postat av: didi

i love to party.

2009-03-24 @ 19:10:05
URL: http://loughran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0