bio och sommar 08

kom nyss hem från bion, i taket lyser stjärnorna.
en mycket berörande film, mysig.. och sakke är SÖTSÖTSÖT.

jag och aga snackade om sommar 08 och jag tänkte tillbaka som fan.

att supa bakom kyrkan med människor man tycker om, åka till graneberg och grilla och bara umgås, åland med lillis, träningsläger, alla gånger man suttit på elins balkong med aga och aladdin och bara chillat, stan på kvällen, sommarjobb med sofia och dilan.. supa ännu mera, göteborg, fjällnora, att umgås med folk som tar livet på latch.. inga tider och ingen som klagar på vad man gör och hur man gör det..
alla älskar nostalgi!

imorrn är det skola igen, jag vill ha sommarlov....
nästa vecka har jag stallvecka så det blir nog inte mycket bloggande, men jag ska försöka ((:

ska äta nu.
pussar
/ thilda

Kommentarer
Postat av: kallio

nostalgi är bland d bästa som finns! :)

2009-03-18 @ 15:04:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0