en slö dag

min älskling får inte gå ut och jag saknar honom.

gårdagen spenderades i harbo hos sandra.
de flesta av np1a's flickor var där och vi drack en hel del vin och skrattade och pratade ( läs skrek ).
jag somnade under ett bord men förflyttade mig sedan till en soffa.
tack tjejer, kvällen var bäst!


dagarna har gått trögt.. skolan som vanligt.
men idag var jag hos sjukgymnasten och hon gav mig en.... elstimulator? xD
HAHA man sätter två stycken plattor på axlarna och så känns det som att 2000 nålar sätts in sammtidigt.
mysigt va?
som kanske de flesta vet så är jag väldigt stel i mina axlar/nacke.
det ska tydligen bli bättre av dendär.
vi får väl hoppas.

nästa vecka har jag stallvecka.. jag måste börja packa nu fan :o
kläder, ridkläder, mjukiskläder, mobil, laddare, godis, smink .... shit asso jag måste ta med allt jag äger :|
det är iallafall jag, miriam, sandra, emma, prinsessorna och pernilla som har stalltjänst tsm.
HAHA, det kommer bli dunder...
nackdelen är att kallio är i fjällen och jag inte kommer få träffa A&A på hela veckan.
högst deprimerande.

she will break your heart - tack för stödet.

jag ska vila, kanske ringa nån..
jag saknar dig.
/ thilda

Kommentarer
Postat av: kallio

saknar dig redan, men jag ringer dig nåndag i veckan <3

2009-03-21 @ 11:39:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0