ett par dagar.

jag har återförenats m min underbara klass :)

idag var det mattetävling! mitt lag bestog av mig, camilla, joline och corny!
'the best of studio' ... ni på jälla fattar..........

senare kom jennifer hit, lite oväntat va?
va åt godis och stalkade folk. inte så oväntat.
det var skönt att träffa dig gumman.

igår hade jag raffe på träningen  :o
i vissa övningar säger hans mage nej, och man får vacker acceptera det ((:

jag sitter i min lillebrors rum.. det luktar typiskt 'killtonårsrum'.. parfym, instängt och typ... svett ?
uschusch, men det står en fin parfymflaska på skrivbordet.. gröna lacoste.
hihi undrar vem han fick den av (a)

imorrn ska jag till ghettot storvreta och hälsa på granma, mys?

aja , jag ska slagga.
smsa gärna.

puss och tack pumba för att du är bäst!
/ timon

Kommentarer
Postat av: kallio

du ska hälsa på mig oxå. pumba är bäst, men inte lika bäst utan timon <3

2009-03-14 @ 13:04:10
URL: http://elittilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0