lång tid..

jag har inte bloggat på länge nu.
under förra veckan var jag sjuk, i fredags var jag på sjukhuset.
tänkte lite snabbt dra igenom vad som hänt ;)

i fredags var jag på sjukan hela dagen, mindre roligt.
massa skrikande barn liksom........

lördagen spenderades med aga & elin.
vi satt i gränby ett tag och hängde.
gby barnen kom  förbi och vi var lite m dom.
åkte till stan runt 11 och tjockisarna åt på zubway.
"jag vill ha en 30 cm.."  "MÖRK!"
haha, ja, tjejer ni fattar.

söndagar, som jag brukar hata...
vaknade tidigt... skulle till aga men hon sov ;o
väckte aladdin och gick till honom :)
mysigt.
senare på dagen kom en sliten polack dit, HAHA
vi åt kakor & godis !
dom gick till donken, jag gick ut m min hund i ovädret.....
på kvällen kom dom till mig :)

måndag
skola, sen hem till nnilla.
du är bäst gumman.
gick sedan till kg och träffade polacken, aladdin kom dit.
vi gick till migo och träffade sofia, nikita och sandra.
söta jävlar.
jag tvingade aladdin att följa m mig till pappa, sen tillbaka till mamma :)
tihi.

ska vila , är totalt sliten..

lol / thilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0