melodifestival & trevliga människor

vaknade vid 12, skööönt.
fixade mig och åkte till granma :)
hon är söt min granma... åt massa massa massa kakor och bullar .. -.-'
sen promenerade jag, tilda och puzzel runt i storvreta ett tag.
tacktacktack <3

åkte hem sedan.
jennifer och småbarnen kom förbi ((:
jag och jennifer lagade mat och sen gick hon.

satt ensam som en loser och kollade på melodifestivalen då mina kära vänner elin och aga bad mig träffa dom :)
stog och väntade på aladdin som var så seg att jag gick, GAH.
han kom senare iaf ((:

älsk somnade och vi tjejer satt och snackade en jävla massa.
sommaren 09 blir allt sommare 08 aldrig var, okej?

det går bra för mig nu, raderat de som gör mig... olycklig?  visst, det finns motgångar, men med det stöd ja ghar så blir allt enklare.

imorrn ska jag nog köpa leggins m dragkedja, fett snyggt.
ska färga håret ljusare också, imorrn tror jag !

nu ska jag sova, need it.

första gången som du log mot mig.
/  thilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0