perfekt dag

vaknade idag igen m sprängande huvudvärk..
blev till att ligga kvar i sängen.
det pratas om att jag kanske ska sjukskrivas, beror på..

men blev piggare efter 3 timmar och 4 alvedon.
diskade och dammsög.. (jag är den perfekta dottern)
nilla kom till mig senare, älskling.
vi kollade på tv och pratade massa skit.

älskling kom sen han också (hihi ((:)
vi kollade på de olika låtarna i high school musical 2 , jag och nilla grät.
sen flippade vi lite höhö.
min käre vän slitna polacken kom och, tänk att mina  tre favoriter var samlade på samma gång.
yeey
det var en mycket trevlig dag, fast jag har ont i mitt huvud nu...

det blir till att träffa np1a, eliten, familjen imorrn.
ni får stå ut m min otrevliga sida... 'elaka-mahulda' ett tag .. .

nu ska jag dricka vatten.

hare bra folks!
/ thildaaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0