stallvecka.



eftersom att jag går på jällaskolan är stallveckor obligatoriskt för mig.
det innebär att man från måndar till måndag "jobbar" i stallet.
man mockar, fodrar, tar in och ut hästar, städar, fixar.. allt som har med stallarbete att göra.
det roligaste av allt är nog att bo på elevhemmet!

jag bodde med madde, vickan och chibi.
bambi kom på .. tisdagen ? och stannade där hela veckan!
emma och sandra sov på oxkällan och fölvakade.
jag och bambi sov m varann och det va mys hihi.
vi fölvakade faktiskt också ((: men gambia vägrade klämma ut ett föl ;//
det hände an massa andra saker som jag skriver när jag fått bilder!

idag var jag och nilla i fyrisskolan och hälsade på natta och aladdin :)
mysigt, har inte träffat honom på länge. ( inte natta heller faktiskt hihi :* )
sen gick jag och nilla till henne och åt och myste.
aga kom förbi och och vi snackade lite.
skönt att vi funkar allesammans.

ska sova nu, har feber och sånt ;/

puss
thilda




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0