helgen

i helgen var det skötarläger på upk, det var mys.
vi i us gjorde tacos och spelade brännboll & liknande m alla skötare.
sen åkte jag hem och var lite m aga och aladdin, aga taggade till n, och jag & aladdin gick till mig.
älskling, jag vill inte bråka hela tiden..
på söndag morgon åkte jag till stallet igen, hade tipsrunda till häst med m fyra sköna brudar!

söndag kväll.... jag och aga skulle vara m gbybarnen.
det spårade kan man säga och jag och aladdin hamnade i.. en minst sagt jobbig situation.
di & jag åt tacos hemma hos mig hihi(a) vi gick ut en sväng till och ett ree jagade oss.

kom hem runt halv 11 när jag och aladdin hade rett ut allt.

aladdin jag älskar dig, sluta göra allt så svårt...

pusshej
/thilda



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0