hello bitches, :)

jaao, back on track - hehehe

veckan har varit skön, skolan är inte så jobbig som man tror. har jobbat ikapp alla andra så jag är gladglad :)

igår var jag först i skolan då, sen skulle jag åka hem men stannade och pratade m viktor som väntade på jonte ;)
jag kände att jag va tvungen att reda ut vissa saker.
sen kom jonte och vi drog oss mot busshållplatsen.
rebecca kom senare, vi gick ner till satn och åt cupido! nomnom
flummade sedan omkring lite ;]
träffade älskling också.
blev lite missförstånd/tjafs på kvällen.... träffade helen och åt chips.

när jag vaknade imorse hade min mor gjort godaste frukosten till mig! thihi.
ikväll ska jag till satllet och fixa skötarlägret, sen ska jag nog träffa didi & älsk :)

måste duscha och så.
pusshej
/ thilda

"den som inte bekämpar ondska, befaller den." -DaVinci

 frukost :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0