jatack thilda!

jag är som ni vet mycket upptagen om dagarna, med massa rester, djuren, stallet, pojkvän och kompisar.
det blir inte mycket över till bloggen men jag lovar att sköta mig nu.

veckan har bestått ab mycket skolarbete.
red bellano i onsdags och han gick som en gud!

på fredagen åkte vi tjejer i klassen till björn i märsta, jag drack 3 liter vin och där slutar vi prata om det hehe.
sov till kl 5 på lördagen, träffade sedan min vän aga och vi drack upp resten av vinet som jag hade kvar.
ovärt jappjapp, skulle sparat det...

idag har jag pluggat och träffat sandra  :)
ber om ursäkt för min slarvighet och bjuder därför på en magnifik bild från åttan!



haha

pusshej
/ thilda


Kommentarer
Postat av: kallio

hur mkt vin hade du egentligen? du drack 3 liter och sen hade du kvar mera? trodde bara att du hade en box ? :p

2009-05-10 @ 18:05:31
URL: http://elittilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0