"jag vet vad dom här tänker..."

jag sitter hemma hos carre. vi har kollat på bridget jones dagbok & låtsas att vi har ett dåligt liv... hehe.
sen åt vi middag. tönt varning på hög nivå.

inatt sov jag 13 timmar :s hur fan lyckas man?! helt otroligt... jag gjorde bort mig ganska rejält också......
jag har råkat radera alla nummer från mobilen & var inne på inkorgen och sprarade nummer. då kom det upp ett nummer som jag "inte kände igen" så jag smsade och frågade vem det var. ganska direkt fick jag svar: "vem?" jag svarade såklart : "men vem är du?" och fick till svar "men vem är du?" hehe... jag svarade "thilda, :p jag har sms från dig i min inkorg." och gissa vad jag fick till svar........................ "thilda, :p jag har sms från dig i min inkorg" alltså jag kan ju inte vara seriös med att jag verkligen smsade mig själv utan att fatta det. carin hade ju min mobil förra veckan och dom låg kvar och ja...... ni fattar. PINSAAAAAAAAAAAMT jag är ju helt störd HAHAHAHAHA  alltså det håller inte.....

nu ska jag kolla på på spaning med bridget jones !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0