fredag

veckan har gått åt att hänga på elevhemmet med mina underbara vänner där ! har verkligen suuuper kul där =)
igår kväll när jag kom hem skulle jag träffa jonas men han var trög så jag träffade ashkan & agi. satt (som vaaaanligt) vid muttee & chillade.
dom andra kom förbi senare och jaa... vad finns det är säga?
fick sällskap hemåt sen iaf.

idag hade jag bara en lektion, engelska b. mär man umgås m farmville matte & bush blir det fan inte mkt gjort.. men nu kommer jag iaf leva typ 100 år till efter allt skrattande ! tack grabbar för mitt fömodade ig i cassandras ögon. ;)

jag har mjukisbyxor på mig idag, onödigt tycker jag .. fult liksom..
jag är jättejätte kissnödig. det suger.

gissa vem jag ska vara med ikväll ..? gissagissa... aga  såklaert ! HAHA. vi ska festa tror jag bestämt.. som alltid =)

men nu har jag annat för mig !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0