hur vi hittar dit vet vi inte

igår flyttade jag till aga :)
flickorna kom förbi och vi typ... ja vad gjorde vi? ingenting haha. ashkan kom också och då kom vodkan fram !
somnade runt 2 , vaknade typ 8... drog hem & åkte till filippa kl 11.
fyfan vad fin hon har blivit, mycket stabilare & har en ärlig bjudning. får se vad som händer.. ;)

ikväll är det fullast vinner som gäller, i mitt fjortis liv finns det inte mycket annat att göra.
imorrn är det tisdag & då ska vi väl alkoholisera oss igen..... på onsdag då? ingen aning. på torsdag ska jag till emil m kajsa iaf :)

halloween festen på föreningen kommer bli toppen tror jag ! är såå sjukt taggad.

 min första dag m piercingen haha !

Kommentarer
Postat av: aga

ja men asså, vad är det för skillnad på typ starbucks & storken? haha .. folk vill ju bara ha starbucks för att det är sååå jäääävla coooooolt.

2009-10-30 @ 11:38:45
URL: http://loughran.blogg.se/
Postat av: Towe Kimby

Du är så SÖT !!!!

2009-10-31 @ 17:40:52
URL: http://jessicatowes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0