jb <3 mh



på något sett, även efter allt skit så älskar jag dig.

Kommentarer
Postat av: Aga

Saken e den att om du känner så, så borde du inte skriva ut det. För du låter bruden stampa ner dig, när hon inte ens bryr sig ett skit om dig. Jag förstår att du är ledsen över att ha förlorat en bästa vän, så känner jag med en viss människa. Men nu visar du henne att hon vinner & att hon kan trampa på dih hur hon vill & att hon kan vara hur fittig hon vill (som hon har varit) utan att du ska bli arg.. Grejen som jag har lärt mig med förbigågna vänner är att Den tiden har redan varit, den tiden har passerat. Din bästa vän gjorde valet att lämna dig för någon annan. Idag kan inte bli som igår, så det enda som man kan göra är att acceptera läget. Tyvärr, men life's a biiiaatch.



Det är i alla fall min mening..

2009-10-07 @ 20:05:37
URL: http://loughran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0