vecka 40

jag har haft stallvecka.  det äger ju! denna gång var jag på oxkällan m sanne, maria & elin. dagarna flöt på bra och på kvällarna umgicks jag med de sötaste människorna ni kan tänka er ! lite sena kvällar blev det men jag har upptäckt så sjukt roligt folk.

skulle ju tävla i helgen men cortina fick en spark på benet så hon blev halt ! det suger ju... skywalker opererades inatt/idag? det suuuger !

imorrn ska jag till hemlig lokation m aga .. NERVÖÖÖÖÖÖÖÖS ! det lär ordna sig.

jag fattar inte varför jag skriver så korta inlägg ?!
jag lyssnar på min låt, no surprise  ! lyssnar man på texten är den sååå jag..

men jaja .. jag har ingen fantasi & jag saknar nån.


Kommentarer
Postat av: Hanna Irwang

Du har inte grattat mig på min födelsedag :( <3

2009-10-10 @ 11:58:59
URL: http://hannairwang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0