back at fiskbrunna

nu är jag hos mimmi igen , skönt de. puzzel är också här , hon älskar't... blev typ sur när jag tog in henne :s dampdog.
(hon decka nyss, sådan matte sådan hund...)
i helgen ska vi göra massa roliga saker :D jag ska rida nettan ( får se hur det går ) , jag ska köra traktor (med hjälp av mimmis söta kusin hihi) , vi ska köra 4hjuling, vi ska till bålsta och träffa snobbar ( typ bratz... ) sen på lördag kommer tjejorna hit. får se om vi alkoholiserar oss eller bara snackar skit... som vanligt.....

igår var jag ute m ashkan och aga först. sen kom massa fler som alltid haha. josef kom om vi snackade om massa viktiga saker, tack vännen <3

skoldagen var nice , jag och viktor är ett bra team !

nu ska vi slöa , fett feta vi är .........



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0