dåliga tider

livet går upp och ner va? det är så alla säger? är det därför jag inte klarar av att vara hemma just nu? att jag känner ett behov av att vara nära mina fina tjejer? att jag typ får halvt ångest av att sitta på bussen hem. eller.. det är inte mitt hem som ar felet ! det är allt runt omkring.. jag har aldrig känt såhär förr, det isar i magen & jag vill bara lägga mig ner & sova .. usch.
den här veckan har vart helt perfekt, jag har bara vart med människor jag tycker om och typ.. bara vart! inga konstigheter liksom. har stallvecka nästa vecka så jag bor i skolan då. gud så skönt.
det märks verkligen hur tighta vi är nu i klassen, när en är down blir alla det. typ som ett osynligt band? :o

jaja.. jag ska kolla på twilight nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0