:)

gårdagen va kuuul ! började hemma hos aladdin, men jag & aga drog oss till jackie där nadde & flowe va också.
efter ett tag kom mippo, gurra, simon & andro m ngra randombrudar.
vi skrattade & pratade ett tag.. lite deeptalk hanns med.. sen åkte vi alla till stan & skildes åt.

imorse vaknade jag m kraftig.. KRAFTIG baksmälla. det suger verkligen. åkte till alunda & lillponnybus. kändes tråkigt att träna på ridbanan så jag utforskade området lite. fann en suuuuuoer mysig grusväg :D
hon tyckte det var roligt att få sträcka ut lite! jag har verkligen saknat filippa, jag tror att vi kan få riktigt roligt nu om det går som planerat. sen åkte jag till stan & träffade sandra en sväng. hon är så mysig !

imorrn ska jag kobba på tävling & kanske träffa sebbe, eller ashkan. sen på måndag börjar stallveckan, är faktiskt riktigt taggad. ni kommer få inlägg då också :)
men nu ska jag läsa VR och smsa !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0