helgen

i fredags kom brudarna och jocke hit. vi åt tacos & kollade på en svindålig film.. marsii & bambi sov i soffan, sandra i en fotölj, jocke & vickan i min brors säng , jag madde & mimmi i min 90 säng. toppen! haha!

på lördag morgon åkte vi till skolan för jälladagen, det gick precis som planerat och jag tror att alla är väldigt nöjda m våra små nummer. gick iväg till älskade skogskillarna och pratade lite också!

på kvällen köpte jag & sandra vin. efter det begav vi oss till aga för förkrök. emma & jackie tittade också in.
runt 10 drog vi till framfickan & drack öl hihi.
runt 1 gick jag emma & jackie till donken & åt. träffade dilan & sofia, dilan följde mig till framfickan igen (a) , tack!
alla var borta, ja gvinglade omkring och letade.. hittade aladdin så jag satt m honom & hans kompisar innan vi gick mot stan.
gick iväg & träffad R en stund ..

runt halv 3 gick jag hem haha .


nu sitter jag här.. sjuk som fan.. hostar så det känns som att jag har knivar i halsen .. usch..
ska kolla på twilight & sex and the city tror jag. och dricka té .. åååh.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0