låååång tid

herreguuud vad dålig jag är hahahah !

lördag : festade satan hos mimmi! mycket folk & mycket alkohol. WIIIIHOOOO ! kul hade vi verkligen, mysigt också hihihi !

måndag : åkte till skolan , inget minne av dagen. US möte på kvällen, sen ut m älskade ashkan <3

tisdag : stalldag, kul satan. mimmi hoppade på kryckor. på kvällen stan m jocke & så... träffade kanske nån sen?

onsdag : traktorprovskiten... fanihelvete... blir fan arg nu.....

torsdag :  jag & jonte promenerade i skogen? ingen aning om varför ... HAHA. sen prov, gick braaadääär. upk på kvällen , sen ut m aga & ääsh.

ikväll kommer mina flickor hit, vi ska äta tacos och nachochips (TAACK DU SMARTA SOM LÄRDE MIG STAVA ;) det var sååå nödvändigt!) sen ska vi bara tare lugnt & ladda inför imorrn.
kl10.00 på jälla, kom dit vettja

ska bli bättre, lovar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0