måndag igen

åh. skoldagen passerade utan större misslyckanden. skulle vart att jonte inte väntade på mig då ... annars flöt det på. eller jag missade ju såklart engelskan ... och så hade vi en foderföreläsning typ. så.. det kanske inte var så kul. men så är det ju ibland?
när jag kom hem gjorde jag ingenting, alltså verkligen ingenting, eller jo.. jag läste. jag har ett högst o-innehållsrikt liv just nu. imorrn träning & sova på elevhemmet, onsdag .... rida flipp!? (karin om du läser dethär så ring mig ang. det!) torsdag träning igen.. fredag ?!?!?! lördag !?!?!?!?
ikväll ska jag m sammy & co till kyrkogården.. jag har inte vart där så det känns.. jobbigt. men jag vill.
jag älskar verkligen spotify... bästa uppfinningen. herregud vilken konstig text... jaja. jag är verkligen pinsam, jag ska sluta smsa på fyllan. gud vad jag skämmer ut mig. jag har verkligen tråkigt.. på spanska stavar man krazy.. inte crazy.. det suger ju.. men nu ska jag glida iväg.


Kommentarer
Postat av: Anonym

bajs

2009-09-21 @ 19:23:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0