regn & bullar

det regnade på mig. en jävla massa vatten. jag red nettan & mimmi quipos (såklart.) vi red ut i skogen och sen på stubbåkern. nettan är en bestämd dam, men det gick bra.
imorrn ska jag rida fia (såhääääääääääääääär glad) sen på kvällen kommer människorna.
när vi kom in nyss öppnade vi vårat andra giffel paket hihi. nu är dom slut.

mimmi : asso gifflar låter så äckligt!!!!
thilda : mmm ... *något frånvarande*
mimmi : jaaa som typ sniglar.. fast gifflar..
thilda : ... ehm .. ?



mohahaha !


men nu ska jag leta låtar på spotifyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy.

JUSTE ! puzzel försvann i skogen :s vi ropade som cpen men hon kom inte, så vi red tillbaka... och gissa vad hon gjorde .. ?  HON SATT PÅ STIGEN!!! jävla fan.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0