fjärde januari

go'morrn allesammans!

för det första, jag får ny mobil idag, då kommer det fler & roligare bilder!

så.. min morgon började med att min mor ringde och väckte mig (hon är påväg till dalarna). det enda hon sa var: säg till din bror att ta med frukterna när han går till pappa. och när jag frågade varför hon inte ringde honom sa hon: men han sover väl? SOM ATT INTE JAG GJORDE DET DÅ!? shit. jaja, jag klädde på mig & gick ut med hund!
jag har en golden retriver, och enligt kissie är hon nog fet och ful, but i like it.. grrrrr dreggel. ;)

jag funderar på att åka tidigt till stallet för att rida ut medans det är ljust, me njag ska ju förstås rida ut m jossan på onsdag.. lite dressyr får det nog bli!
ni ska få filmer från när jag red igår sen :D

verkar som att min blogg handlar mycket om hästar just nu .. sånt som händer ibland!
nu ska jag äta ostmackor :D

JUSTE ! nån som är bra på att göra design? vill byta :)

puss!

(min hund & min bror)


Kommentarer
Postat av: Micaela

tja, skickar över filmerna när jag har internettconection med min bärbara dator. om jag får så lägger jag ut filmerna på youtube så kan du ta dom därifrån

2010-01-04 @ 23:30:30
URL: http://janatuinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0